سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

همانطور که می دانید میتوان گفت از آپشن های این موسسه آموزشگاه تعمیرات موبایل میباشد که در نوع خود و در تمام کشور بی همتا می باشد و کیفیت بسیار بالایی این تداریسها دارند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در خراسان جنوبی بیرجند

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در خراسان جنوبی  و شهرهای بیرجند, قائنات, طبس, فردوس, نهبندان, بشرویه و شهرهای دیگر استان خراسان جنوبی برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی

 

خراسان جنوبی شامل محدوده‌ای از خراسان بزرگ است که در سده‌های پیش قهستان نامیده می‌شده‌است. شهرهای مهم ایالت قهستان، تون (فردوس امروزی) و قائن بوده‌اند. مارکوپولو نیز در سفرنامه خود، از این منطقه با نام تونوکاین (تون و قاین) یاد کرده‌است،در سده‌های اخیر و به ویژه از دوران قاجار، دو شهر فردوس و قائن به دلیل حوادث طبیعی مختلف به تدریج موقعیت جمعیتی خود را از دست داده و بیرجند مرکزیت و اهمیت بیشتری یافت


تشکیل استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند از سال ۱۳۴۲ مطرح بوده است و در سال ۱۳۸۳ و پس از سال‌ها کشمکش سیاسی این استان تأسیس شد. مرکز این استان جدید شهر بیرجند تعیین گردید. در زمان تأسیس این استان شامل سه شهرستان بیرجند، نهبندان و سربیشه بود.

قاین در ابتدای تأسیس استان حاضر به پیوستن به خراسان جنوبی نشد و در محدوده خراسان رضوی باقی ماند.در سال ۱۳۸۳ و پس از تقسیم خراسان مباحثی در مورد الحاق قاین به خراسان جنوبی مطرح گردید و در نهایت در اواخر همان سال ۸۳ شهرستان قاین به استان خراسان جنوبی الحاق گردید.

فردوس که در قضیه تقسیم خراسان بیشترین آسیب را دید نیز حاضر به پیوستن به استانی با مرکزیت بیرجند نشد. در چند راهپیمایی اعتراض آمیز که منجر به کشته و زخمی شدن چند شهروند فردوسی قبل از تقسیم خراسان شد مردم این شهرستان نشان دادند که در تقسیم خراسان رضوی سهم بیشتری خواهان هستند، اگر چه نتیجه‌ای برای مردم در بر نداشت.در مرحله اول تقسیم خراسان و شکل گیری استان خراسان جنوبی، تنها بخش سرایان شهرستان فردوس با پذیرش این امر که با پیوستن به خراسان جنوبی از بخش به شهرستان ارتقاء می‌یابد حاضر به جدایی از فردوس و خراسان رضوی شد.

و مدتی را به عنوان یکی از بخش‌های شهرستان بیرجند در خراسان جنوبی به سر برد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ اولین ارتقاء در خراسان جنوبی با ارتقای بخش سرایان به شهرستان صورت گرفت. در همین سال با ارتقای بخش درمیان به مرکزیت شهر اسدیه (اسدآبادسابق) دومین شهرستان جدید استان خراسان جنوبی به وجود آمد،ادامه تلاش‌ها برای الحاق فردوس در سال ۱۳۸۶ به نتیجه رسید و این شهرستان هم علیرغم میل باطنی بسیاری از مردم، به خراسان جنوبی ملحق شد.

در سال ۱۳۸۷ بخش بشرویه شهرستان فردوس هم در جواب قبول الحاق به خراسان جنوبی توانست ارتقاء پیدا کند و هشتمین شهرستان استان تأسیس شد.در سال ۱۳۹۱ و در روزهای پایانی این سال طبس به خراسان جنوبی پیوست.

این پیوستن واکنش‌هایی همچون امضای طومار را در پی داشت. همچنین فرمانداری این شهر نیز به فرمانداری ویژه و معاونت استانداری ارتقاء یافت.
مقالات پارسه

اگرچه هنوز قیمت و زمان عرضه مشخص نشده است . اما سامسونگ مشخصات سخت افزاری این موبایل را اعلام کرده ، با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به قدرت سخت افزاری Galaxy A9 بیندازیم.گلکسی A9 جدیدترین گوشی از سری A برند گلکسی است.

که به تازگی معرفی شده، ما نیز اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند سامسونگ در اختیار داریم. این موبایل به همراه یک صفحه‌ی ۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ عرضه خواهد شد.

گلکسی A9 دارای یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ است که بر روی تراشه یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ کار گذاشته شده است. همچنین از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده تا اطلاعات خود را بتوانید در آن ذخیره نمایید.هر دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی هوشمند دارای روزنه‌ی لنز f/1.9 هستند. البته در دوربین عقب از OIS نیز استفاده شده تا کیفیت تصاویر بهتر شود. گلکسی A9 دارای سنسور اثر انگشت است که به جای دکمه‌ی پاور در دکمه‌ی خانه (Home) کار گذاشته شده.

همچنین می‌توانید از دو سیم کارت در این موبایل استفاده نمایید. یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌ ‌آمپر بر ساعت نیز استفاده شده تا شما را از شارژ مجدد در طول روز بی‌نیاز کند.

در صورت نیاز به شارژ نیز قابلیت شارژ سریع وجود دارد تا سریعا باتری خود را از صفر به صد درصد شارژ برسانید. از قابلیت‌های دیگر موبایل می‌توان به ارتباطات ۴G LTE ،Wi-Fi، بلوتوث ۴.۱، NFC، و +ANT اشاره کرد.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در بیرجند می باشد .

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده ام آر تی می باشد.

  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • امیر امیر