سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آرایشگاه عروس :در فکر اینید دوام رنگ گیسویتان فوق العاده زیاد شود

رنگ موها در صورت تاثیر زیادی دارا میباشد و در قدم اول این امر همان قدر زیباست که خودتان میخواهید ولی در مدت زمانی کوتاهی این زیبایی از بین میرود .

آرایشگاه عروس از آنجایی هم که پیدا کردن یک پیرایشگر حرفه ای عمل آسانی نمی باشد حیف است پس از اینکه به رنگ موی مورد پسندتان دست یافتید در

طول مدت زمان کوتاه تغییر پینک بدهد . در این مطلب به شما باید ها و نباید هایی را گوش زد میکنیم که برای مدت طولانی رنگ موهایتان ماندگار بماند .

لازم نیست هر روز موهایتان را با شامپو بشویید :

یکی از متخصصین در رنگ مو به نام استله بامهارز میگوید : شاید به نظر چرک آلود به نظر برسد اما همه افراد نیازی به این ندارند که هر روز موهایشان را باشامپو بشویند چرا که با این کار چربی های مفیدی که باعث مرطوب نگه داشتن ریشه موها میشود را میشویند .

و این امر عمر رنگ موها را کم میکند .

یکی دیگر از متخصصین در رنگ میگوید : اگر حتما باید آرایشگاه عروس هر روز موهایتان را بشویید فقط به پوست سرتان شامپو بزنید نه به تمامی موها ،این امر نیز به استقامت رنگ مو کمک میکند .

ماندگاری رنگ مو

از محصولات صحیح استفاده کنید :

اکثر اوقات رنگ پریدگی موها به طور طبیعی اتفاق می افتد اما باز هم موهای ما طراوت خود را از دست میدهند .

ریتا هازن متخصص رنگ موی افراد مشهور گفته است : خیلی اهمیت دارد که افراد از شامپوهایی استفاده کنند که برای موهای رنگ شده طراحی شده اند چرا که محصولات دیگر برای موهای رنگ شده بسیار قوی هستند و باعث از بین رفتن رنگ موها میشوند.

با موهای خشک درون استخر شیرجه نزنید :

استیت میگوید قبل از ورد به استخر موها را با آب شهری و یا آب معدنی خیس کنید ،اینکار باعث میشود که موهایتان آب شهری یا آب معدنی را جذب کند در این صورت موها کلر را جذب نکرده و نمیتواند رنگ موها را از بین ببرد .

از سرما یا گرمای زیاد دوری کنید .

برای شستن موها باید از آب ولرم استفاده کنید و در آخر موها را با آب سرد بشویید تا موهایتان براق و درخشان شود. این کار باعث ماندگاری رنگ مو میشود .

  • امیر امیر