سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان:روشهای تهیه به جا کابینت در دکوراسیون  آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه و بخصوص کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و تکنیک انتخاب جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. رنگها می توانندظاهر آشپزخانه راتغییر دهند و حس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند دلگیرترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به وسعت فضای آشپزخانه برای  انتخاب درست رنگها بسیار مهم می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند. همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد. استفاده از رنگهایی که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این   قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش برای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید. رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

  • امیر امیر

عنوان : نکته هایی جهت ورود به مالزی و برگزیدن بهترین هتل در کوالالامپور

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

هتل تیم اسکوار به صورت شبانه روزی وبا خدمات ویژه وامکانات استاندارد پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای ۴۷ اتاق می باشد .اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق الکترونیکی، مجهز می باشند.

اتاقها مرتب و تمیز می باشند و بصورت شبانه روزی نظافت می شوند. خدمات خشکشویی ولباسشویی نیز در هتل تیم اسکوار موجود می باشد. ازدیگر خدمات این هتل می توان به مرکز تناسب اندام ، مغازه ها ، صندوق امانات ، مطبوعات ، انتقال فرودگاه ، دربان و آسانسور اشاره کرد .

اتومبیل کرایه نیز طبق خواسته میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. دسترسی به اینترنت بی سیم در محدوده های عمومی این هتل به گونه ‌ای فراهم شده است که می توانید از آن به خوبی استفاده نمایید. از میان هتل های معروف دبی می توان به مواردی نظیر هتل ابن بتوته گیت و هتل هبتور گرند اشاره کرد.

هتل تیم اسکوار با توجه به امکانات در رده ی یک مسافرخانه یا هتل دو ستاره به حساب می آید، بنابراین نسبت به هزینه ها کیفیت بالایی دارد. ناگفته نماند یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که اماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد.

اوقات فراغت خود را نیز می توانید به خواندن روزنامه بپردازید و یا در فعالیت های باشگاه بدنسازی موجود در هتل شرکت کنید. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

کارکنان مهربان و با دقت هتل، بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حدود ۱۵ دقیقه با خودرو می باشد.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به سوئد , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به ترکیه

  • امیر امیر

عنوان: شخصیت شناشی جالب رنگ چشم ها!شخصیت شناسی براساس رنگ چشم افراد!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

“چشم‌های شما آینه‌ی روح‌تان است! ” جمله‌ای که این روزها خیلی پیش‌پا افتاده و معمولی است، اما به نظر می‌رسد که امروز علم آن را تایید می‌کند. دانشگاه اوریبروی سوئد مطالعه‌ای روی ۴۲۸ نفر انجام داد تا مشخص کند آیا ارتباطی بین رنگ چشم و ویژگی‌های شخصیتی وجود دارد یا خیر.دکتر آنتونی فالون از دانشگاه ادینبرو می‌گوید: “چشم به لحاظ عصب‌شناختی چنان با مغز مرتبط است که می‌توان گفت تنها قسمت مغز است که از بیرون دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که چشم رابطه‌ای اساسی با عملکرد مغز دارد.در ادامه فهرستی از رنگ چشم‌ها می‌بینیم:  چشم‌های قهوه‌ای/سیاه شما ذاتا رهبر هستید، و ظاهرا آفریده شده‌اید که مردم را در زندگی هدایت کنید. کسانی که رنگ چشم‌شان تیره است احتمالا آدم‌های سازگارتری نیز هستند. شما چندان اهل نوشیدنی نیستید و عاشق ورزش کردن هستید. قدرت نهفته‌‌تان را پیدا کنید تا بتوانید بر جهان حکم‌فرمایی کنید. چشم‌های آبی
شما قدرت جسمانی و درونی فوق‌العاده‌ای دارید، هرچند گاهی درک این قدرت برای‌ آدم‌ها یک کشمکش درونی است. مردم غالبا خیلی سریع و قبل از شناختن شما در موردتان قضاوت می‌کنند. آنها شما را ضعیف و خجالتی می‌بینند. هرچند، مشخص شده‌است که زنان چشم‌ آبی درد زایمان را بهتر تحمل می‌کنند. شما همچنین می‌توانید در مهار چند گونه اضطراب و افسردگی بهتر عمل کنید. جاه‌طلب، باهوش و کنجکاو هستید و در زندگی حرفه‌ای هیچ چیز سد راه شما نمی‌شود. چشم‌های خاکستری
این رنگ چشم به طور باورنکردنی کم‌یاب است. چشم‌های خاکستری در واقع سایه‌ای از رنگ آبی دارند که کمی تیره‌تر است. شما یک شخص فوق‌العاده متعادل هستید اما یک قسمت نهفته از شما هست که کنترل آن دشوار به نظر می‌رسد. شما احتمالا یک شخصیت تدافعی دارید و برای گذشتن از موانع، دیگران را مجبور می‌کنید سخت کار کنند. چشم‌های عسلی
عسلی نیز یکی از سایه‌رنگ‌های نادر است. این باعث می‌شود که بسیاری از چشم‌عسلی‌ها از سنین کم این جمله را بشنوند: “تو آدم خاصی هستی! ” شما احتمالا مستقل، دارای اعتماد به نفس بالا و خودانگیخته هستید. پیش‌بینی و شناختن شخصیت شما می‌تواند کمی دشوار باشد، اما چه اشکالی دارد آدم‌هایی که در زندگی شما هستند برای تایید شما کمی بیش‌تر تلاش کنند! چشم‌های سبز
اگر چشم‌های‌تان سبز است، احتمالا آدمی جذاب و رمزآلود هستید. چشمان سبز گیرایی خاصی برای آدم‌ها دارند و اغلب شهوت‌انگیز دیده می‌شوند. شما قابل پیش‌بینی نیستید اما به راحتی‌ هم خشمگین نمی‌شوید. خلاق هستید و زمانی که تحت فشار هستید به خوبی از عهده‌ی کارها برمی‌آیید.

در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

  • امیر امیر

عنوان: تکنیک های سفارش کت و شلوار داماد

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

آلبوم عروسی پر از عکس های زیبا و به یادماندنی میتواند بهترین خاطره و یادآور روزهای شیرین برای هر عروس و دامادی باشد. آلبوم عروسی و ژست عکس عروس و داماد در آلبوم عروسی اهمیت زیادی دارد. ژست عروس و داماد چگونه باید باشد تا عکس های عروسی مان زیبا باشد ؟ تقریبا این سوالی است که چندین بار در ماه عزیزان با من تماس می گیرند و می پرسند به همین دلیل تصمیم گرفتم در این پست به بررسی این موضوع بپردازم و امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد
اطمینان دارم برای تمام عزیزان بسیار مهم است که عکس عروسی شان بسیار خاص و زیبا باشد به همین خاطر همه تمایل دارند از قبل برای عکاسی روز عروسی شان آماده باشند یکی از موضوعاتی که می تواند به بهبود و استایل عکس های عروسی کمک شایانی کند اجرای درست ژست (Pose) است اما قسمتی که اکثرا از آن غافل می شوند اجرای طبیعی و انتقال حس در ژست ها است .این نکات در مورد عکاسی عروسی را بخوانید تا سریعتر، هوشمندانه تر، عاقلانه تر و بهتر تصمیم بگیرید.

هر ژست (pose) باید علاوه به تغییر نوع ایستادن و یا حرکت شما ، تغییرات کلی در نوع نگاه شما را نیز به همراه داشته باشد . سعی کنید زمانی که ژستی را میگیرد درون آن حس غرق شوید و با تمام وجودتان آن را انجام دهید . در طول ژست گرفتن (pose) به هیچ چیزی به غیر از حال و هوایی که آن ژست انتقال می دهد فکر نکنید ، وظیفه عکاس حرفه ای راهنمایی و بر طرف کردن مشکلات حس گرفتن شماست که با کمی صبر و حوصله می توان بهترین نتیجه را از آن ژست گرفت.
 عکاسی سنتی عروسی:
عکاسی قبل، هنگام و بعد از جشن عروسی قسمت هایی هستند که آلبوم عروسی را تشکیل می دهند. اکثر عکاسان مجالس عروسی فقط روی همین مراحل مرسوم تمرکز می کنند و برخی می خواهند همین مراحل را با ایده های جدیدی آزمایش کنند.بسیار مهم است که بدانید انتظارتان از یک آلبوم عروسی چیست. از خیلی چیزها قبل و بعد از جشن می توان عکس گرفت. حتی برخی از زوج ها یک روز را بطور جداگانه (غیر از روز جشن عروسی) به عکس گرفتن اختصاص می دهند. تصمیم گیری برای این برنامه مربوط به زوج و عکاس عروسی می شود.

از مجلات عروس ایده بگیرید
یکی از بهترین منابعی که می توانید برای ژست عروس و داماد از آنها ایده بگیرید همین مجلات تخصصی عروس است در سراسر دنیا چاپ می شوند کافی است چند تا از آنها را تهیه کنید و صفحات آن را ورق بزنید و کلی ایده خوب بگیرید . سعی کنید عکس هایی را که دوست داشتید را علامت گذاری کنید و علاوه بر اینکه آن ها را روبه رو آیینه تمرین می کنید به عکاس عروسی تان نیز نشان دهید.

دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: اطلاعات مفیدی که باید برای پناهندگی کانادا بدانید

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان (فدرال) و یازده مرکز اداری و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است. تلفظ نام این کشور در زبان انگلیسی، کَنِدا است.

حکومت کانادا، یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است که در حال حاضر ملکه الیزابت دوم رئیس - کشور - آن است. ساختار حکومت کانادا از پادشاه یا ملکهٔ بریتانیای کبیر، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده است. رأی دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند.

کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در این کشور قرار دارد.

این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود. در این سال انگلیس کنترل آن را در دست گرفت. در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت. این کشور عضو کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. کنفدراسیون کانادا، زیر تشریفات سلطنت مشروطه مرتبط با پادشاهی متحده اداره می‌شود.

پایتخت سیاسی کانادا شهر اتاوا است، محلی که در آن مجلس فدرال کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او یک کانادایی است که به صورت تشریفاتی رئیس مملکت است و به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت دوم در کانادا، مستعمرهٔ سابق بریتانیای کبیر، زندگی می‌کند. فرماندار کل، توسط پادشاه و به توصیهٔ نخست وزیر منصوب می‌شود.

بر پایه آمار ۲۰۰۶ (میلادی)، ۱۳۸٬۰۷۵ فارسی‌زبان در کانادا زندگی می‌کنند.
 مهاجرت به کانادا و لیست مشاغل

متقاضی خوداشتغالی ، به منظور مهاجرت به کانادا باید قصد و توانایی ایجاد یک کار برای خویش در کانادا را داشته باشد. مهاجر باید نشان دهد که شغل پیشنهادی تولید درآمد کافی جهت تأمین زندگی خود و وابستگانش را می‌کند. کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان، مترجمان و … نمونه‌هایی از این گونه متقاضیان می‌باشند. لیست مشاغلی که از طریق این روش می‌توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند در زیر آمده است. توجه داشته باشید که هر کدام از عنوان‌های شغلی زیر در بر گیرنده بسیاری از مشاغل بوده.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.

  • امیر امیر

 عنوان: نکاتی درباره جراحی استخوانی

این مقاله نکات طلایی درباره ی پروتز را بیان می کند.

دانستن نکات آرایشی و بهداشتی مربوط به لاک ناخن و نحوه انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای خانم ها بسیار اهمیت دارد. لاک ناخن با همه زیبایی و جذابیتی که دارد ممکن است برای برخی از افراد خطرناک هم باشد. بعضی افراد به مواد شیمیایی آن حساسیت دارند و این باعث می شود که پس از استفاده از این مواد دچار علایم حساسیت در دور ناخن های خود شوند. از سوی دیگر، استفاده از لاک ناخن برای کودکان زیر ? سال توصیه نمی شود چون ممکن است کودکان با به دهان بردن دست شان و جویدن ناخن و لاک روی آن دچار مسمومیت شوند. اگر کودک شما به عادت جویدن ناخن مبتلا است بهتر است برای او لاک نزنید. در لاک ناخن مواد شیمیایی نیز وجود دارند که می توانند برای سلامت خطرناک باشند. تولوئن یکی از این مواد است. عوارض تولوئن که از دیگر مواد تشکیل دهنده لاک است، بیشتر در افرادی مشاهده می شود که از نظر بدنی به این ماده حساس هستند یا زیاد و نامناسب از آن استفاده می کنند.

 لاک ناخن و ترکیبات آن
ترکیبی سرطانزا شناخته شده است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و بارداری بخصوص در پسرها می‌‌شود. فرمالدئید یک ماده شیمیایی است که برای نگهداری اجساد از آن استفاده می‌‌شود و به عنوان ماده نگهدارنده در ترکیب لاک‌‌ها به کار برده می‌‌شود. ‌‌این ماده نیز سرطانزا شناخته شده است و تماس پوست با‌‌ این ماده باعث واکنش‌‌های آلرژیک می‌‌شود. خشکی و آسیب به ناخن‌‌ها از عوارض استفاده از آن گزارش شده است. تولوئن یکی از حلال‌‌های موجود در لاک‌‌هاست که باعث یکنواختی لاک می‌‌شود. ‌‌این ترکیب یک ماده آلی فرار است که استنشاق آن باعث سوزش چشم‌‌ها، ریه‌‌ها و گلو شده و روی سیستم اعصاب مرکزی عصبی تاثیر می‌‌گذارد. آسیب‌‌های باروری و سرگیجه نیز از اثرات آن گزارش شده است.

لاک‌‌های ناخن خوب کدامند؟
با توجه به مطالب ارائه شده سعی کنید لاک‌‌هایی را انتخاب نمایید که عاری از سه ماده سمی فوق‌الذکر باشند. برخی لاک‌‌ها حتی نه تنها حاوی‌‌این مواد نیستند بلکه شامل ویتامین، روغن درخت چای، پروتئین گندم و مواد ضد قارچی نیز هستند. مصرف ‌‌این نوع لاک‌‌ها به بقیه ارجحیت دارد. اما باز هم لاک نزدن بهتر از استفاده از‌‌ این فرآورده‌‌هاست. معمولا برچسب‌‌های روی لاک‌‌ها حاکی از ترکیبات شیمیایی و محتویات درون آنهاست و مواد به کار برده شده در ترکیب آنها را به مصرف کنندگان نشان می‌دهد.گرچه کارشناسان پس از بررسی‌‌های فراوان به‌‌این نتیجه رسیدند که همه لاک‌‌های موجود در بازار منطبق با برچسب خود نمی باشند و حتی مواردی هم دیده شده که علیرغم وجود برچسب‌‌های عاری از مواد سمی، لاک حاوی مقادیر بالایی از مواد شیمیایی سمی بوده است و یا بر عکس آن.

فرمول لاک‌‌های ناخن سالم طوری طراحی شده که علاوه بر زیبایی باعث رشد بهتر و استحکام ناخن‌‌ها می‌‌شوند و عاری از سه ماده سمی هستند. یک دسته از ‌‌این لاک‌ها بر پایه آب ساخته شده و دیر خشک شدن از عیوب آنهاست. مواد برخی از آنها حاوی پروتئین سویا، کلاژن و ویتامین B5 به منظوررشد بهتر و جلوگیری از خش دار شدن ناخن‌‌ها هستند. ‌‌این دسته لاک‌ها معمولا بی‌رنگ بوده و زیر لاک ناخن‌‌های رنگی استفاده می‌‌شوند. کارشناسان بیشتر نگران وجود فرمالدئید، تولوئن و دیبوتیل فتالات در لاک‌‌ها هستند و توصیه می‌‌کنند قبل از خرید لاک‌‌ها برای اطمینان بیشتر بروشور مربوطه یا برچسب روی آن را مطالعه فرمائید.دانستن نکات آرایشی و بهداشتی مربوط به لاک ناخن و نحوه انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای خانم ها بسیار اهمیت دارد. لاک ناخن با همه زیبایی و جذابیتی که دارد ممکن است برای برخی از افراد خطرناک هم باشد. بعضی افراد به مواد شیمیایی آن حساسیت دارند و این باعث می شود که پس از استفاده از این مواد دچار علایم حساسیت در دور ناخن های خود شوند. از سوی دیگر، استفاده از لاک ناخن برای کودکان زیر ? سال توصیه نمی شود چون ممکن است کودکان با به دهان بردن دست شان و جویدن ناخن و لاک روی آن دچار مسمومیت شوند. اگر کودک شما به عادت جویدن ناخن مبتلا است بهتر است برای او لاک نزنید. در لاک ناخن مواد شیمیایی نیز وجود دارند که می توانند برای سلامت خطرناک باشند. تولوئن یکی از این مواد است. عوارض تولوئن که از دیگر مواد تشکیل دهنده لاک است، بیشتر در افرادی مشاهده می شود که از نظر بدنی به این ماده حساس هستند یا زیاد و نامناسب از آن استفاده می کنند.

 لاک ناخن و ترکیبات آن
ترکیبی سرطانزا شناخته شده است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و بارداری بخصوص در پسرها می‌‌شود. فرمالدئید یک ماده شیمیایی است که برای نگهداری اجساد از آن استفاده می‌‌شود و به عنوان ماده نگهدارنده در ترکیب لاک‌‌ها به کار برده می‌‌شود. ‌‌این ماده نیز سرطانزا شناخته شده است و تماس پوست با‌‌ این ماده باعث واکنش‌‌های آلرژیک می‌‌شود. خشکی و آسیب به ناخن‌‌ها از عوارض استفاده از آن گزارش شده است. تولوئن یکی از حلال‌‌های موجود در لاک‌‌هاست که باعث یکنواختی لاک می‌‌شود. ‌‌این ترکیب یک ماده آلی فرار است که استنشاق آن باعث سوزش چشم‌‌ها، ریه‌‌ها و گلو شده و روی سیستم اعصاب مرکزی عصبی تاثیر می‌‌گذارد. آسیب‌‌های باروری و سرگیجه نیز از اثرات آن گزارش شده است.

لاک‌‌های ناخن خوب کدامند؟
با توجه به مطالب ارائه شده سعی کنید لاک‌‌هایی را انتخاب نمایید که عاری از سه ماده سمی فوق‌الذکر باشند. برخی لاک‌‌ها حتی نه تنها حاوی‌‌این مواد نیستند بلکه شامل ویتامین، روغن درخت چای، پروتئین گندم و مواد ضد قارچی نیز هستند. مصرف ‌‌این نوع لاک‌‌ها به بقیه ارجحیت دارد. اما باز هم لاک نزدن بهتر از استفاده از‌‌ این فرآورده‌‌هاست. معمولا برچسب‌‌های روی لاک‌‌ها حاکی از ترکیبات شیمیایی و محتویات درون آنهاست و مواد به کار برده شده در ترکیب آنها را به مصرف کنندگان نشان می‌دهد.گرچه کارشناسان پس از بررسی‌‌های فراوان به‌‌این نتیجه رسیدند که همه لاک‌‌های موجود در بازار منطبق با برچسب خود نمی باشند و حتی مواردی هم دیده شده که علیرغم وجود برچسب‌‌های عاری از مواد سمی، لاک حاوی مقادیر بالایی از مواد شیمیایی سمی بوده است و یا بر عکس آن.

فرمول لاک‌‌های ناخن سالم طوری طراحی شده که علاوه بر زیبایی باعث رشد بهتر و استحکام ناخن‌‌ها می‌‌شوند و عاری از سه ماده سمی هستند. یک دسته از ‌‌این لاک‌ها بر پایه آب ساخته شده و دیر خشک شدن از عیوب آنهاست. مواد برخی از آنها حاوی پروتئین سویا، کلاژن و ویتامین B5 به منظوررشد بهتر و جلوگیری از خش دار شدن ناخن‌‌ها هستند. ‌‌این دسته لاک‌ها معمولا بی‌رنگ بوده و زیر لاک ناخن‌‌های رنگی استفاده می‌‌شوند. کارشناسان بیشتر نگران وجود فرمالدئید، تولوئن و دیبوتیل فتالات در لاک‌‌ها هستند و توصیه می‌‌کنند قبل از خرید لاک‌‌ها برای اطمینان بیشتر بروشور مربوطه یا برچسب روی آن را مطالعه فرمائید.

در این مقاله اشاره ای به عمل زیبایی شده است.

  • امیر امیر

عنوان: طراحی چینش داخلی خاص و زیبا

این مقاله درباره ی طراحی دکوراسیون می باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب منحصربفرد و زیبا در طراحی فضای داخلی منزل برای ایجاد آرامش در فضای اتاق خواب بسیار اهمیت دارد و اثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و شیک منزل دارد.

اتاق خواب فضایی است که شما باید در آن آرامش بیابید. شما در آن استراحت میکنید ، مطالعه میکنید و به طور کلی جایی برای آسایش تمدد اعصاب شماست در نتیجه یک اتاق خواب باید پناهگاهی آرامش بخش باشد. در اینجا به چند اشتباه رایج در دکوراسیون اشاره میکنیم که توجه به این نکات کمک میکند شما احساس خیلی بهتری در اتاق خواب خود داشته باشید:طراحان پیشنهاد میکنند که با صدای بلند به طرح های عجیب و غریب ملافه ها و روتختی ها «نه» بگویید و به جای آن از ملافه های سفید یا رنگ خنثی استفاده کنید.

در این حالت شما یک پس زمینه ی خنثی و ساده خواهید داشت که به راحتی میتوانید طرح و رنگ مورد علاقه خودتان را با استفاده از چند روبالشی زیبا به اتاق خود بیاورید و به جذابیت بصری فضای خود بیفزایید.به جای پرداخت قیمت های خیلی زیاد برای خرید یک تخت خواب ، میتوانید یک نمونه ی بسیار ساده تر و ارزان تر انتخاب کنید و با کمی خلاقیت لایه ای از بافت و رنگ به آن بدهید. مثل کاری که طراح در این تصویر انجام داده است. حتی میتوانید کم تر از این هم هزینه کنید و از صفحه های تاشو یا یک درب جالب برای سر تخت استفاده کنید و یا حتی خیلی جسورانه تر ، خودتان یک نقاشی انتزاعی روی آن بکشید و رنگ آمیزی کنید.
حتما توجه داشته باشید که نوع نورپردازی های اصلی و فرعی شما اختلالی در آرامشتان ایجاد نکند، از ترکیب نورهای آبی و زرد برای فضای اتاقتان بهره بگیرید، و نورهای آبی را برای آباژورها در نظر بگیرید این نور بستر مناسبی برای خواب شما فراهم می آورد.

تنها نکته ی مهم این است که تابلوهای خود را بالای تختتان نصب نکنید این موضوع به لحاظ ایمنی صحیح نیست. در صورت نصب تختتان را با فاصله از دیوار قرار دهید. همچنین انتخاب نوع تابلوی مناسب در اتاق خواب اهمیت دارد، می توانید عکس های خصوصی خود را برای این فضا انتخاب کنید و یا بسته به سلیقه ی خود از یک اثر هنری استفاده کنید اما توجه داشته باشید که طرح های شلوغ و رنگ های تند در پس زمینه ی خود نداشته باشند که برای شما پرش فکری و اغتشاش عصبی را به همراه خواهد داشت.

انتخاب رنگ در دکوراسیون اتاق خواب همواره جزئی از انتخابات ویژه برای دکوراسیون محسوب می شود که این انتخاب تاثیر خیلی مهمی بر آرامش روانی فرد دارد، رنگ های تند و پر انرژی مانند نارنجی و قرمز به صورت متعادل برای فضای اتاق کودک مناسب اند اما برای اتاق خواب رنگ هایی مثل: رنگ سفید، رنگ آبی، رنگ صورتی، رنگ لیمویی بسیار مطلوب بی نظیر است.

اتاق خوابتان باید نشان بدهد که متعلق به شماست و برای اینکه اتاقتان ، شخصیت شما را منعکس کند ، نیاز دارد که به آن هویت بدهید. برای این منظور هیچ چیزی بهتر از یک شی هنری نیست. چه شما آن را از یک مغازه ی دست دوم فروشی خریده باشید و چه از گالری هنرمند مورد علاقه تان ؛ یا اینکه خودتان آن را ساخته باشید. یک دیوار گالری که همواره در حال تکمیل است میتواند انعکاس واقعی از آنچه که شما هستید ، باشد. نگران این نباشید که ممکن است خرید اشتباه کنید ، هر آن چیزی که خودتان دوستش دارید را بخرید.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون اتاق خواب  شده است.

  • امیر امیر

عنوان: چیدمان بسیار مدرن دکوراسیون منزل عروس

این مقاله درباره ی کابینت فلزی می باشد.

  

طراحی بسیار زیبای خانه عروستزیین خانه عروس یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توان انجام داد. چیدمان مبلمان هایی با طراحی های خاص و رنگ های ملایم در خانه نوعروسان ، که معمولا خانه هایی با متراژ های کم هستند حس خوبی به انسان می دهد. معمولا در خانه نوعروسان می توان رنگ های ملایم و آرامش بخش را مشاهده کرد که به فضا حسی دل چسب می بخشند، همچنین نو عروسان سعی  می کنند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هایشان از مبلمان هایی با طرح های خلاقانه و متفاوت استفاده کنند و همین امر باعث جذابیت دکوراسیون فضاهای داخلی خانه نوعروسان می شود. با ما همراه باشید تا در کنار هم نمونه هایی از این طراحی های داخلی جذاب را بررسی کنیم.

در خانه های کوچک نو عروس ها عموما با وسایل تزئینی ظریفی روبرو می شویم که زیبایی خاصی را به دکوراسیون خانه بخشیده اند این وسایل شامل میزهای کوچک چوبی هستند که اغلب در زیر پنجره ها و گوشه های دنج برای قرار دادن برخی وسایل مثل کتابی که هر روز خوانده می شود، و یا گذاشتن روزنامه ها و لیوان های چای بعد از ظهر، استفاده می شوند. این میز ها حس خوبی را به فضا القا می کنند. برای تزیین خانه های عروس می توانید از رنگ های ملایمی مثل صورتی برای دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید. این رنگ لطافت خاصی را به فضا می بخشد و حس  آرامش را منتقل می کند و زندگی کردن در فضایی که رنگ غالب آن صورتی ملایم است حس رمانتیک تری دارد. رنگ صورتی را می توانید به روی کوسن ها اعمال کنید یا این که از پارچه های حریر با رنگ های صورتی ملایم برای پرده ها استفاده کنید.

گوشه های دنج، فضایی برای آرامش در خانه نو عروسان زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند حتما حرف های زیادی برای گفتن به یکدیگر دارند و چه جایی بهتر از یک گوشه ی دنج برای حرف زدن. در خانه های نقلی نو عروس ها حتما گوشه هایی دنج برای گذاشتن دو صندلی چوبی و میزی تزیین شده با یک گلدان پر از گل های رنگارنگ برای گذراندن یک بعد از ظهر خوب و خوردن یک عصرانه دلچسب پیدا می شود. مبلمان های چوبی به دلیل حس طبیعی ای که دارند بسیار برای این گوشه های دنج مناسب می باشند.


پارچه های گل گلی برای مبلمان خانه نو عروس ها معمولا در خانه نو عروس ها مبلمان هایی با پارچه های متفاوت پیدا می شود. مبلمان هایی با پارچه های گلدار که کاملا دکوراسیون داخلی خانه را تحت تاثیر قرار داده و وجودشان شادابی و نشاط خاصی را به فضا می بخشد. این مبلمان ها که معمولا به صورت تکی و شاخص در فضاهای داخلی به کار برده می شوند، می توانند حس استقلال فردی را هنگامی که می خواهید کتابی را مطالعه کنید یا زمانی را به خود اختصاص دهید به کار بیاید.

خانه نو عروس و لوازم تزئینی متفاوت هر نو عروسی می خواهد که خانه ای متفاوت داشته باشد و از این رو از وسایل و لوازم تزئینی متفاوت تری نسبت به دیگران برای خانه خود استفاده می کند. هم چنین استفاده از رنگ های خاص مختص است. این تفاوت ها را می تواند در رومیزی های اغلب سنتی یا صندلی هایی که یکی در میان پارچه هایی متفاوت دارند دید.


دکوراسیون داخلی خانه های نقلی نو عروس ها در خانه های نقلی امروزی ، استفاده مناسب از هر فضا بسیار مهم است. حتی در یک خانه نقلی و کوچک نیز می توان احساس راحتی و آرامش یک خانه بزرگ را داشت ولی برای این کار باید به محصوریت هر فضا توجه کرد. به طور مثال در خانه کوچک یک نو عروس می توان جایی را برای گذاشتن یک میز غذاخوری پیدا کرد و آن را با استفاده از پرده هایی هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه از دیگر فضاها جدا کرد. بهترین جا برای قرار گیری میز غذاخوری، کنار پنجره ها است تا بتوان دید و منظر مناسبی داشت.


حس صمیمانه نشیمن ها در خانه نو عروس ها یکی از فضاهایی که درخانه هر نو عروسی بسیار به چشم می آید، فضای اتاق نشیمن است که معمولا دارای نورپردازی های خاص است. فضای اتاق نشیمن در خانه نو عروس ها معمولا با ترکیب رنگی قرمز و قهوه ای و نور کم تزیین می شوند و حس صمیمانه تر و دوستانه تری دارند.

 در این مقاله در مورد طراحی دکوراسیون اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان: نکاتی درمورد جراحی گوشتی

این مقاله در مورد عمل بینی می باشد.

جراحی بینی یک عمل جراحی زیبایی بسیار پرطرفدار به شمار می رود و نکات طلایی مربوط به عمل زیبایی بینی به شما در تصمیم گیری درست در زمینه عمل زیبایی بینی کمک میکند. جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند. بنابراین اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید و تغییری اساسی در ظاهر خود به وجود آورید، پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی توصیه های زیر را جدی بگیرید.

در روش رینو پلاستی مدرن(جراحی بینی) که به آن اصطلاحا روش غیر مخرب می گویند سعی می شود که کمترین میزان ممکن از غضروف های بینی برداشته شود در عوض با تکنیک های خاص ( Non destructive ) بخیه زدن در نقاط کلیدی غضروف ها ، تغیر شکل مطلوب در ظاهر بینی ایجاد می شود بدین ترتیب نه ساختاردریچه های تنفسی بینی مختل می شود و نه استحکام ساختمان بینی دچار خطر می شود درضمن بر خلاف رینو پلاستی کلاسیک (رینو پلاستی بسته) که غالبا در طی آن دستیابی به غضروف ها و استخوان ها از داخل بینی و با بریدن مخاط انجام می گرفت دررینو پلاستی مدرن با بلند کردن پوشش پوستی از روی اسکلت بندی ، تمامی تکنیک ها مستقیم انجام گرفته و بدین ترتیب عوارض ناشی از اشتباه ارزیابی در حین عمل جراحی بینی کاهش می یابد درضمن چون مخاط بینی بریده نمی شود چسبندگی داخل بینی نیز در این روش بروز نمی کند. مزیت دیگر رینو پلاستی باز ، افزایش امکان مانور های تکنیکی است بنابر این جراحی بینی در صورتی که با تبعیت از اصول علمی جدید و با دقت انجام گیرد ، به هیچ وجه عمل خطر ناک و پر عارضه نخواهد بود.

پس از عمل جراحی پلاستیک بینی رعایت چه نکاتی ضروری است؟  - در 24 ساعت اول پس از عمل بهتر است در جهت کاهش تورم دور چشم از کیسه یخ بر روی چشم ها استفاده شود.
- در طی چند هفته پس از عمل برای بهتر شدن تنفس می توان روزانه در چند نوبت با محلول سرم نمکی، داخل بینی را شستشو داد.
- تا دو هفته پس از عمل سعی شود از تخلیه ترشحات بینی با فشار خودداری شود.
- رفتن به مسافرت بعد از 5 تا 7 روز بعد از عمل بلا مانع است.
- در هفته های اول پس از عمل لازم است از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود.
- در طی روزهای اول پس از عمل از هر گونه ضربه به بینی باید پرهیز شود. به عنوان مثال در هنگام خواب باید طاق باز خوابید.
- در هنگام خوابیدن سعی شود نیم تنه بالاتر از پاها قرار گیرد تا ورم کمتری در ناحیه صورت ایجاد شود.
- در هفته های اول پس از عمل لازم است از فعالیت های بدنی شدید و ورزش های سنگین اجتناب شود. - از خوردن غذاهایی که به جویدن طولانی نیاز دارند در هفته های اول باید پرهیز شود.
- در هفته اول پس از عمل سعی شود عطسه با دهان باز انجام شود و از حرکات شدید صورت در هنگام خنده و نیز از گریه اجتناب شود.
- می توان با استفاده از مسواک نرم دندان ها را مسواک کرد به شرطی که از دستکاری لب بالا اجتناب شود.
- شستن صورت یا حمام کردن به شرطی که پانسمان روی بینی خیس نشود بلامانع است.
- در صورتی که با استفاده از چسب ضد حساسیت عینک به پیشانی متصل شود، از همان روز اول می توان از عینک استفاده نمود.
- استفاده از لنزهای تماسی چشم و مواد آرایشی روز بعد از عمل بلامانع است.    در این مقاله نکاتی در مورد کاشت مو گفته شده است.

  • امیر امیر

عنوان: ایده های سفارش زیباترین وسایل در طراحی داخلی سالن پذیرایی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین و زیباترین مبل می باشد.

اتاق غذاخوری و دکوراسیون داخلی این اتاق از مهم ترین نقاط در طراحیی دکوراسیون منزل به شمار می رود و شما میتوانید با ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق غذاخوری طراحی بی نظیری برای اتاق غذاخوری داشته باشید. اتاق غذاخوری، مکانی است که همه اعضای خانواده دست‌کم یک بار در روز دور یکدیگر جمع می شوند. پس چه بهتر که آن را به محفلی گرم و فضایی دوست داشتنی تبدیل کنیم. در این مطلب در نظر داریم هر موردی برای تزئین اتاق غذاخوری لازم است برایتان یادآوری کنیم.
اصلی ترین گزینه اتاق غذاخوری، میز ناهارخوری است. هنگام خرید میز ناهارخوری مناسب باید به شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی میز فکر نکنید. میزناهارخوری میزی است که افراد برای صرف غذا دور هم جمع می شوند. به همین دلیل، رنگ، شکل و طرح این میز بسیار مهم است و باید سعی کنید با دیگر مبلمان خانه نیز جفت باشد.

میزهای مستطیل و گرد انتخاب های مناسبی برای همه زمان ها و مکان ها هستند. این میزها اصولا در همه اتاق ها جا می شوند و با هر دکوراسیونی جور در می آیند. میزهای گرد، مکالمه افراد را سرمیز راحت تر می کند. میزهای مستطیل نیز برای تعداد بیشتر مهمانان، فضای بیشتری دارد. دور میزهای مستطیل می توان صندلی اضافه کرد. اما میزهای گرد این قابلیت را ندارند.

کلی ایده برای اتاق غذاخوری اتاق های ناهارخوری بی رنگ و رو را می توان با کمک میز ناهارخوری زیبا جلوه داد. برای این گونه اتاق ها بهتر است میزی متفاوت انتخاب کنید. به طور مثال، میزهای بیضی یا هشت ضلعی، به اتاق های ساده شخصیت خاصی می بخشند.

تناژهای رنگ آبی

آبی رنگی است که از تناژهای متنوعی تشکیل شده است، به طور کلی، آبی رنگی سرد محسوب می شود، اما کمتر کسی می داند که برخی از تناژهای آبی از سردی کمتری برخوردارند و یا حتی جز تناژهای گرم محسوب می شوند.

رنگ آبی فیروزه ای در دکوراسیون غذا خوری

فیروزه ای یکی از زیباترین تناژهای رنگ آبی است که نمی توان از دیدنش سیر شد و با تماشای آن احساس تازگی و شادابی نکرد. اگر به دنبال ترکیب رنگی شیک و خیره کننده ای هستید، آبی فیروزه ای را با قهوه ای شکلاتی همراه کنید. بهترین روش برای این کار این است که یکی از دیوارهای اصلی اتاق غذاخوری را آبی فیروزه ای کنید، برای میز و صندلی غذا خوری گزینه ای چوبی به رنگ شکلاتی تیره را انتخاب کنید و آبی تیره را در اکسسوری ها و جزییات دکوراسیونی فضا تکرار کنید.

ترکیب رنگ آبی و سبز ملایم در دکوراسیون غذاخوری

آرامشی به وسعت آسمان را می توان در دل خانه داشت و با همان آرامش به صرف غذا و گذران زمان کنار عزیزان پرداخت. یکی از دیوارهای اتاق غذا خوری را به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی کنید و برای رسیدن به ایده آل ترین جلوه و احساس، آن را با سبز ملایم همراه و همنشین کنید.

یکی از راه های زیباتر به نظر رسیدن منزل در طراحی دکوراسیون استفاده از کاغذ دیواری می باشد.

  • امیر امیر