سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

عنوان: ایده های سفارش زیباترین وسایل در طراحی داخلی سالن پذیرایی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین و زیباترین مبل می باشد.

اتاق غذاخوری و دکوراسیون داخلی این اتاق از مهم ترین نقاط در طراحیی دکوراسیون منزل به شمار می رود و شما میتوانید با ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق غذاخوری طراحی بی نظیری برای اتاق غذاخوری داشته باشید. اتاق غذاخوری، مکانی است که همه اعضای خانواده دست‌کم یک بار در روز دور یکدیگر جمع می شوند. پس چه بهتر که آن را به محفلی گرم و فضایی دوست داشتنی تبدیل کنیم. در این مطلب در نظر داریم هر موردی برای تزئین اتاق غذاخوری لازم است برایتان یادآوری کنیم.
اصلی ترین گزینه اتاق غذاخوری، میز ناهارخوری است. هنگام خرید میز ناهارخوری مناسب باید به شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی میز فکر نکنید. میزناهارخوری میزی است که افراد برای صرف غذا دور هم جمع می شوند. به همین دلیل، رنگ، شکل و طرح این میز بسیار مهم است و باید سعی کنید با دیگر مبلمان خانه نیز جفت باشد.

میزهای مستطیل و گرد انتخاب های مناسبی برای همه زمان ها و مکان ها هستند. این میزها اصولا در همه اتاق ها جا می شوند و با هر دکوراسیونی جور در می آیند. میزهای گرد، مکالمه افراد را سرمیز راحت تر می کند. میزهای مستطیل نیز برای تعداد بیشتر مهمانان، فضای بیشتری دارد. دور میزهای مستطیل می توان صندلی اضافه کرد. اما میزهای گرد این قابلیت را ندارند.

کلی ایده برای اتاق غذاخوری اتاق های ناهارخوری بی رنگ و رو را می توان با کمک میز ناهارخوری زیبا جلوه داد. برای این گونه اتاق ها بهتر است میزی متفاوت انتخاب کنید. به طور مثال، میزهای بیضی یا هشت ضلعی، به اتاق های ساده شخصیت خاصی می بخشند.

تناژهای رنگ آبی

آبی رنگی است که از تناژهای متنوعی تشکیل شده است، به طور کلی، آبی رنگی سرد محسوب می شود، اما کمتر کسی می داند که برخی از تناژهای آبی از سردی کمتری برخوردارند و یا حتی جز تناژهای گرم محسوب می شوند.

رنگ آبی فیروزه ای در دکوراسیون غذا خوری

فیروزه ای یکی از زیباترین تناژهای رنگ آبی است که نمی توان از دیدنش سیر شد و با تماشای آن احساس تازگی و شادابی نکرد. اگر به دنبال ترکیب رنگی شیک و خیره کننده ای هستید، آبی فیروزه ای را با قهوه ای شکلاتی همراه کنید. بهترین روش برای این کار این است که یکی از دیوارهای اصلی اتاق غذاخوری را آبی فیروزه ای کنید، برای میز و صندلی غذا خوری گزینه ای چوبی به رنگ شکلاتی تیره را انتخاب کنید و آبی تیره را در اکسسوری ها و جزییات دکوراسیونی فضا تکرار کنید.

ترکیب رنگ آبی و سبز ملایم در دکوراسیون غذاخوری

آرامشی به وسعت آسمان را می توان در دل خانه داشت و با همان آرامش به صرف غذا و گذران زمان کنار عزیزان پرداخت. یکی از دیوارهای اتاق غذا خوری را به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی کنید و برای رسیدن به ایده آل ترین جلوه و احساس، آن را با سبز ملایم همراه و همنشین کنید.

یکی از راه های زیباتر به نظر رسیدن منزل در طراحی دکوراسیون استفاده از کاغذ دیواری می باشد.

  • ۹۵/۰۳/۰۹
  • امیر امیر

طراحی مبلمان

مبل

کاغذدیواری