سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: مهاجرت به آمریکا و روش های اخذ اقامت آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

اسپانیا (به اسپانیایی: España [esˈpaɲa] )، با نام رسمی پادشاهی اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در شبه‌جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال (به طول ۱۲۱۴ کیلومتر) طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است.

قلمروی اسپانیا افزون بر سرزمین اصلی شامل جزایر بالئارس در دریای مدیترانه، جزایر قناری در سواحل آفریقایی اقیانوس اطلس، دو شهر خودمختار سبته و ملیله در آفریقای شمالی هم مرز با کشور مراکش و چندین جزیره مسکونی و غیر مسکونی دیگراز جمله آلبوران، شافاریناس، آلوزماس و ولز د لا گومرا می باشد. با مساحت ۵۰۵۹۹۲ کیلومتر مربع، اسپانیا کمی بزرگتر از ترکمنستان و از لحاظ بزرگی دومین کشور بزرگ اروپای غربی و پنجمین کشور بزرگ اروپاست.

انسان مدرن نخستین بار در حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش قدم به شبه جزیره ایبریا گذاشت. در حدود ۲۰۰ سال پیش از میلاد از این منطقه تحت فرمان حکومت روم قرار گرفت و هیسپانیا نامیده می‌شد. هیسپانیا در قرون وسطی توسط قبایل ژرمن و پس از آن توسط مورها تصرف شد. در قرن پانزدهم پس از ازدواج‌های بین حکومتی فرمانروایان کاتولیک و اتحاد این حکومت‌ها و همچنین سقوط کامل آندلس و بازپس گیری آن از دست موروهای مسلمان در سال ۱۴۹۲ اسپانیا به شکل کشوری یکپارچه پدیدار شد. در اوایل دوران جدید اسپانیا به یک امپراتوری پر قدرت جهانی تبدیل شد و اسپانیایی‌ها به عنوان یکی از نخستین فاتحان دنیای جدید به قاره آمریکا وارد و در آنجا ساکن شدند. بیش از پانصد میلیون نفر اسپانیایی زبان ساکن در آمریکا میراثی است که اسپانیایی‌ها در این قاره بر جای گذاشتند.

اسپانیای امروزی کشوری دموکراتیک و دارای حکومتی پارلمانی تحت قانون اساسی پادشاهی است. اسپانیا یک کشور توسعه‌یافته و نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی می‌باشد. این کشور همچنین دارای سطح بالای استاندارد زندگی است. اسپانیا در سازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتحادیه اروپا عضو می‌باشد.
پرچم اسپانیا

پرچم اسپانیا بنا بر قانون اساسی این کشور (مصوبه ۱۹۷۸) از سه ردیف افقی تشکیل شده است. این سه ردیف افقی از بالا به پایین به رنگ قرمز، زرد و قرمز هستند. اندازه مساحت ردیف وسط که رنگ زرد باشد، دو برابر هر یک از ردیف‌های قرمز است.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان: از بین بردن جوش صورت با آرایش

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

نکات مربوط به مراقبت و بهداشت مو به شما در نگهداری و مراقبت از موهایتان راهنمایی های لازم را انجام می دهد زیرا مو از مهمترین قسمت های بدن است و نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. مو یکی از ضمائم پوست است که از دو قسمت تشکیل شده است. قسمتی از آن که دیده می‌شود، از سلولهای مرده بوجود آمده و قسمت دیگر ، ریشه و پیاز مو نام دارد که سلولهای زنده و فعالی دارد. یک انسان بالغ در حدود 000/100 تار مو بر روی سر دارد که هر تار مو بین دو تا ده سال عمر می‌کند و رشد آن بطور معمول 33/0 میلیمتر در روز و یا 10 تا 12 سانتیمتر در سال است. میوه‌ها ، سبزیهای تازه و خام ، ماهی تازه ، جگر و روغنهای گیاهی مانند: روغن زیتون ، روغن آفتابگردان و روغن ذرت از غذاهای بسیار مفیدی هستند که به رشد و سلامت موها کمک می‌کنند. ماساژ سر نیز در افزایش سرعت جریان خون نقش مهمی دارد. بدین صورت که با انگشتان دو دست ، سر را ماساژ دهید، بطوری که انگشتان به شکل دورانی حرکت داده شوند.

تا زمانی که حس کنید سرتان گرم شده است و خون در زیر پوست جریان دارد. این حرکت را در همه نقاط پوست سر انجام دهید تا به این ترتیب خون در تمام قسمتهای سر به جریان بیفتد.

برای سرعت بخشیدن به گردش خون در سر ، برس را در جهتهای مختلف روی پوست سر بکشید تا خون در زیر پوست به جریان بیفتد. تمرین بسیار ساده جهت تسریع جریان خون سر ، این است که به پشت بخوابید، روی شانه‌ها و آرنجها تکیه کنید. در این حالت سر باید روی زمین قرار گیرد. هنگام انجام این تمرین ، پاها را راست نگهدارید و زانوها را خم نکنید.
بیماریهای معروف مو

ریزش مو
ممکن است روزانه 20 تا100 تار مو بریزد که این ارقام در نژادها ، جنسیتها و سنین مختلف یکسان نیست. ناراحتیهای عصبی ، نگرانی ، دلواپسی ، اندوه ، کم خوابی و یا بدخوابی سلامت موها را به خطر می‌اندازد و رشد آنها را متوقف کرده و موها دچار ریزش می‌شوند. موهای شما به هر رنگ و از هر جنس که باشد، نیاز به تغذیه و مراقبت دارد. یک برنامه غذایی که به اندازه کافی ویتامینهای گروه B و نیز A و C و همینطور کلسیم ، آهن ، مس و ید داشته باشد، سبب می‌شود که موها زیبا بمانند. ید در گردش خون پوست سر ، نقش اساسی دارد و اگر به اندازه لازم به بدن نرسد، موها کدر ، مرده و دچار ریزش می‌شوند.

موخوره
خوردن شیرینی ، نوشابه‌های گازدار ، قند و شکر را به حداقل برسانید و به جای برسهای نایلونی از برسهای مویی استفاده کنید تا سبب موخوره نشود.

شوره سر
یکی از بیماریهای شایع دیگر مو ، شوره سر است. بسیاری از پزشکان اعتقاد دارند که شوره سر در اثر تغذیه نادرست ، نگرانی ، هیجان ، عدم تعادل هورمونها و استفاده زیاد از مواد آرایشی مو ، پدید می‌آید. برای مبارزه با آن ، می‌بایست ابتدا علت را یافت و سپس به درمان پرداخت. خوردن سبزی ، مواد پروتئین‌دار و غذاهایی که ویتامین A ، E و B دارند، به مقدار فراوان توصیه می‌شود.

نکات قابل توجه در شستشوی موها
1- حمام گرفتن حداکثر هفته‌ای دو بار با آب نیمه گرم
2ـ بهتر است فقط یکبار موها را با شامپو شسته شوند و زمان شستشو طولانی نشود یعنی بلافاصله پس از شامپو کردن با آب ، موها سر شسته شوند.  چون هر قدر شامپو به مدت طولانی‌تری با موها و پوست تماس داشته باشد، آسیب بیشتری به پوست سر و موها وارد می‌شود. این موضوع در مورد شامپوهای خارجی نیز صدق می‌کند

باور های غلط در باره مو :
1- کوتاه‌کردن زود به زود موها باعث می‌شود موها سریع‌تر رشد کنند.
واقعیت: موها در هر ماه، 1 تا 5/1 سانتی‌متر رشد می‌کند، چه آنها را قیچی کنید و چه به حال خود رهایشان کنید. البته ممکن است در تابستان موها اندکی سریع‌تر رشد کنند در واقع، کوتاه‌کردن موها انتهای خراب و دو شاخه موها را حذف می‌کند و باعث می‌شود موها ظاهر بهتری پیدا کنند
2- اگر یک موی سفید را بکنید، به جای آن دو سه تار موی سفید جدید درمی‌آید.
واقعیت: این مطلب حقیقت ندارد ولی کندن موها عادت بدی است. کندن موها به ریشه آنها آسیب می‌زند و باعث ایجاد عفونت یا جوشگاه می‌شود و جای آن باقی مانده و مویی در آنجا رشد نمی‌کند
3- شستشوی موها با آب سرد پس از شامپو زدن، باعث درخشندگی موها می‌شود.
 واقعیت: این کار هیچ  تاثیری در درخشندگی موها ندارد.
4- برای اینکه موهایتان واقعا تمیز شود، باید چند بار آنها را شامپو بزنید و بشویید.
یک بار شامپو زدن و شستشوی درست هم باعث تمیزی می شود.
5- اگر در روز 100 بار موهایتان را برس بزنید، برای موها خیلی مفید است.
واقعیت: برس‌زدن زیادی تارهای مو را ضعیف می‌کند. همچنین برای موهای چرب، مناسب نیست چون موجب چرب شدن بیشتر مو می‌شود
6- با کمک برخی محصولات آرایشی، می‌توان انتهای دو شاخه موها را ترمیم کرد.
واقعیت: وقتی موها دو شاخه می‌شوند، دیگر  تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که آنها را قیچی کنید
7- استرس باعث ریزش موها می‌شود.
واقعیت: موها همیشه در حال ریزش هستند و به‌طور طبیعی روزانه 20 تا100 تار موی می‌ریزد ولی این امکان وجود دارد که وقتی فرد استرس زیادی داشته باشد چند تار مو بیشتر بریزد.

دراین مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

  • امیر امیر

عنوان: خواب رفتن پا ناشی از چیست؟

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد.

شایع ترین این حالت همان خواب رفتن یا سر شدن است که بیشتر از همه در انتهای اندام ها یعنی در دست ها و پاها تظاهر پیدا می کند.
" امیر المومنین علیه السلام می فرماید: خوش اخلاقى در سه چیز است: دورى کردن از حرام، طلب حلال و فراهم آوردن آسایش و رفاه براى خانواده."
یکی از حواس پنج گانه، حس لامسه است که وظیفه اصلی این حس محافظت کردن مخفی ما در مقابل عوامل مضر محیط است، در صورتی که مشکلی در حس لامسه به وجود آید می توان خود را به صورت خواب رفتن، گز گز کردن، سوزن سوزن شدن با احساس ناخوشایند در هنگام تماس با اشیا  نشان دهد .

گیر افتادن و تحت فشار قرار گرفتن موضعی اعصاب محیطی از شایع ترین علل احساس خواب رفتگی دست و پا است زیرا این اعصاب در طول مسیر خود در محل های به خصوص مستعد گیر افتادن یا آسیب های فشاری هستند.خواب رفتن دست و پاها علل بسیار زیادی دارند که به مهم ترین آنها اشاره می کنم .در تمام این موارد مشکلی در مسیر انتقال پیام حسی به مغز وجود دارد.


*خواب رفتن ناشی از فشار خارجی به اعصاب محیطی

تا بحال برای شما پیش آمده است که وقتی هنگام خواب دست خود را زیر سر گذاشته اید و یا با خواب رفتن دستها از خواب بیدار شده اید یا بعد از مدتی نشستن در حالت چهار زانو متوجه شوید پای شما خواب رفته است این موارد در همه اتفاق می افتد و امری طبیعی است و علت آن فشار مستقیم بر روی اعصاب محیطی در مسیر آن می باشد.
بعضی از اعصاب محیطی به علت مجاورت آنها به استخوان ها بیشتر در معرض این آرزدگی هستند از جمله عصب ” اولفا” در آرنج، عصب رادیال ” در بازو و عصب ” پرو نئال” در زانو است. این علامت همانطور که ذکر شد بیماری نیست و به صورت غیر عادی تکرار شد یا بیش ازحد عادی طول کشید باید به دنبال عللی که به صورت سیستماتیک باعث ضعف عمومی اعصاب محیطی می شود باشیم.
از جمله عوامل شایع در  این موارد حالت خستگی ، گرسنگی، استرس و نیز ضعف عمومی بدن می باشد.


* خواب رفتن ناشی از فشار داخلی روی اعصاب محیطی

اعصاب محیطی در مسیر خود برای ارسال اطلاعات از پوست به سیستم عصبی مرکزی از قسمت هایی می گذرند که ممکن است تحت فشار قرار گیرند این مناطق معمولا تونل هایی هستند که عمدتا تا یک قسمت آن را استخوان و قسمت دیگری را بافت همبند ضخیم تشکیل داده است.
معمولا در حالت عادی این تونلها، اندازه کافی برای عصب و نیز انتقال آزاد اطلاعات در عصب جا دارند اما در حالت مرضی در این فضا بسته به عصب فشار وارد می شود.
شایع ترین این بیماری ها” تونل مچ دستی” است که در این بیماری به علت تورم  تاندون ها می تواند کار زیاد، تغییرات هورمونی در زمان یائسگی یا بارداری و یا حرکات تکراری زیاد انگشتان باشد.علائم این بیماری به صورت گزگز و خواب رفتگی در دست و عمدتا در انگشتان شست اشاره و میانی است که شب ها باعث می شود بیمار از خواب بیدار شود و بیمار با تکان دادن دست های خود و مشت کردن انگشتان باعث رفع این خواب رفتگی می شود.


* خواب رفتن ناشی از فشار به ریشه اعصاب محیطی

اعصاب محیطی هنگام خروج از کانال نخاعی در سوراخ بین مهره ای و از مجاورت دیسک بین مهره ای می گذرند در موارد فتق دیسک بین مهره ای این اعصاب ممکن است تحت فشار قرار بیگرد.
دیسک بین مهره ای در گردن باعث خواب رفتگی دست ها و دیسک کمری باعث خواب رفتن پاها می شود این بیماران معمولا علاوه بر بی حسی در اندام ها،‌درد گردن یا درد کمر هم دارند و معمولا به درمان های غیر جراحی که مهمترین آنها ورزش های تقویت کننده عضلات اطراف ستون فقرات است پاسخ می دهند اما گاهی کار به درمان غیر جراحی می رسد.

* خواب رفتگی در مسیر انتقال پیام حسی در سیستم اعصاب مرکزی

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

  • امیر امیر

عنوان: خرید طلای عروس بسیار زیبا و با کیفیت


این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

استفاده مناسب از رژگونه تاثیر زیادی در زیبایی عروس دارد پس باید رژگونه و آرایش عروس زیبا را در نظر داشت و با نحوه رژگونه زدن آشنا شد. رژگونه می تواند سرخی جوانی را به صورت شما بدهد. رنگ های آن نیز ساده هستند. رنگ های صورتی و زردآلویی آن مورد علاقه من هستند. روژگونه را نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم زد. بهتر است روژگونه را علاوه بر گونه ها بر روی چانه و پیشانی زد تا صورت حالت یکنواخت پیدا کند.  برای استفاده از روژگونه پودری بهتر است پودر اضافی را با تکان دادن برس گرفته و سپس بر روی گونه ها بزنید. روژگونه ها به صورت مایع کرم نیز خیلی بهترند. زیرا براحتی بر روی پوست می خوابند و اگر روی آن پودر غیر فشرده زده شود خیلی طبیعی جلوه می کند. رژ گونه پودری ملایم تر بنظر می رسد . در حالی که روژ گونه مایع بیشتر جلوه می کند . برای استفاده از روژ گونه مایع باید با نوک انگشت مقدار کمی از آن را بر روی گونه ها زده و سپس به اطراف پخش کرد اگر رنگ آن مورد پسند قرار گرفت در صورت لزوم می توان مقدار بیشتری استفاده کرد.

طریقه رژگونه زدن

روژ گونه را باید طوری بزنید که استخوان گونه بر جسته تر دیده شود و باید بعد از کرم پودر استفاده شود البته اگر دارای پوست روشنی هستید میتوانید رژ گونه را به تنهایی استفاده کنید رژ گونه یکی از سخت ترین مراحل آرایش است و برای هر سنی یک رنگ مناسب میباشد در انتخاب رنگ دقت کنید رنگ صحیح پوست شما را شاداب نشان میدهد در حالی که رنگ اشتباه صورت و چهرتان را پژمرده و خسته نشان می دهد.

وسایل مورد نیاز:

 ( برس گونه , برس پودر,  پودر شفاف کننده  , رژگونه )

1-این نکته بسیار حائز اهمیت که در هنگام استفاده از رژ گونه برس را خیلی پر نکنید زیرا در این صورت گونه خیلی پر رنگ و رژ گونه بر روی آن خط دار نشان داده میشود برای جلوگیری از این مورد قبل از کشیدن برس بر روی گونه اضافه آن را پوف کنید رژ گونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید درست در ابتدای استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش کنید.

نکته : رژ گونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید. درست در ابتدا ی استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش کنید.

2-برس را به سمت بالا و به طرف بالای گوش بکشید رژ گونه را برروی سیب های گونه بزنید و مقداری روی بینی چانه و پیشانی زده تا تمام پوست صورت با هم هماهنگ شود

3-اگر گمان کنید که رژ گونه تان را زیاد زده اید میتوانید بر روی آن مقداری پودر شفاف کننده بزنید تا کمرنگ تر شود هنگامی که آرایشتان تمام شده و به طور کامل روی پوستتان خوابیده کنترل کنید که به اندازه کافی رژ گونه داشته باشید واگر نیاز بود مقدار آن را زیاد کنید

صورت لوزی شکل
صورت شما حالتی بینابین صورت مثلثی و بیضی است، به همین دلیل برای آرایش کردن دست‌تان بازتر است (به شرطی که صورت شما لوزی واقعی باشد). اول از همه باید کاری کنید که با کم کردن پهنای گونه‌ها و افزایش مو در اطراف فک‌ها و نگه داشتن مو به طورفشرده در اطراف سروخط استخوان گونه‌ها باعث شوید که شکل صورت بیضی به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان‌های گونه را تیره‌تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم‌ها نزدیک شود. حواس‌تان باشد که از کنار زدن مو از کنار فک‌ها و خط پیشانی خودداری شود.

جاهایی که باید تیره شوند: اطراف پیشانی، شقیقه‌ها و گوشه داخلی گونه‌.
جاهایی که باید روشن‌تر شوند: روی تیغه بینی، وسط پیشانی و روی چانه.
رژگونه: روی استخوان گونه.

همیشه دو رنگ رژگونه داشته باشید؛ یک رژگونه تیره برای فرم دادن به صورت بر اســــاس نوع آن و یک رژگونه روشن‌تر که به وسیله آن سایه‌هایی که می‌خواهید را ایجاد کنید.

صورت کشیده
اینگونه صورت‌ها را باید با آرایش مناسب کوتاه‌تر و پهن‌تر نشان داد بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می‌توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه‌تر به نظر بیاید، البته یادتان نرود که از همان رژگونه برای روی گونه خود استفاده کنید و تنها رنگ آن را کمی ملایم‌تر کنید.

جاهایی که باید تیره‌تر شود : اطراف فک و شقیقه‌ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: چانه، شقیقه‌ها و بالای استخوان‌های گونه.
رژ گونه: روی استخوان‌های گونه.
اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.

صورت مربع
صورت‌های چهارگوش باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می‌تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. همچنین می‌توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره‌تر کنید.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک و شقیقه‌ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها و چانه.
رژ گونه: دو طرف استخوان‌های گونه.
اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.

صورت گرد
اگر صورت گرد دارید باید حتی الامکان با آرایش صورت را کشیده‌تر جلوه داد یعنی با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت خود را باریک‌تر نشان دهید بنابراین بهتر است رژگونه را به شکل کشیده بزنید باید رژگونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید و ناگفته نماند که بهتر است رنگ این رژگونه تیره انتخاب شود.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک، شقیقه ها و گردن.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها، پیشانی و چانه.
رژ گونه: زیر استخوان گونه.
با پوش دادن موها در اطراف سر، صورت خود را پهن‌تر نشان دهید.

اگر صورت بیضی باشد
دخترهای با صورت‌های بیضی خیلی خوش شانس هستند، چراکه چیزی را دارند که خیلی‌ها باور دارند مدل صورت ایده‌آل است. بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن‌تر نشان دهید. اگر با لب‌های بسته لبخند بزنید، می‌توانید جای صحیح رژگونه را پیدا کنید؛ یادتان نرود که شما احتیاج ندارید که جایی از صورت‌تان را برجسته یا تیره کنید بلکه این بقیه صورت‌ها هستند که احتیاج دارند تا کاری کنند که بیضی‌تر به نظر بیایند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: 8 موردی که نباید در محل کار بیان کنید!

این مقاله درمورد عکس هنرمندان می باشد.

سوالی است که شاید بارها در زندگی پیش بیاید و اگر یکبار برای همیشه پاسخ آنرا بدانیم زندگی متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.
زندگی کامل نیست. همیشه طوفان‌ها می‌آیند و می‌روند.
احساس ناامیدی می‌کنید؟ به بالا نگاه کنید! خدا بزرگ است.
خداوند از روزهای سختی که برایمان بوجود می آید برای بیرون کشیدن ما از افسردگی و ناامیدی و قوی کردن ما استفاده می‌کند.
نباید دلسرد شوید. همیشه امید وجود دارد.
سختی‌ها معمولاً باعث می‌شوند احساس تنهایی کنیم.

آدمها هر روز با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. در این زمانی که مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد، به ایمانتان تکیه کنید و بدانید که خداوند بزرگتر از آن سختی‌هایی است که برایتان پیش آمده است.

امید اعتمادی است که همه ما دوست داریم داشته باشیم.

اولین کاری که بعد از احساس ناامیدی انجام می‌دهید چیست؟
به زانو می‌افتید و دعا می‌کنید و حکمت خدا را طلب می‌کنید.
یا به رختخواب می‌افتید و آرزوی مرگ می‌کنید؟

وقتی ناامیدیم، داشتن امید کار سختی است

باید به نقطه‌ای در زندگیتان برسید که دیگر نتوانید ادامه دهید. گناهتان، گذشته‌تان، سختی‌ها و مشکلاتی که هر روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنید، ظاهرتان یا وضعیت زندگیتان. وقتی هیچوقت به آن نقطه نرسید که تغییرات مثبت در زندگیتان به یک انتخاب تبدیل شود، زندگیتان پوچ و بیهوده خواهد بود.

به یک بطری کوکاکولا نگاه کنید. نیمی از آن را بنوشید و بعد بگذارید زمین. نگاه کنید مایع درون آن چه می‌کند. تلاشی بیهوده دارد و به ناکجا می‌رود، مگراینکه محتوی بطری را بیرون بریزید. اما سر و صدا کرده و داخل محدوده ظرف می‌جوشد. هیچ هدفی جز مصرف شدن ندارد.

اگر به قدم زدن در جاده پهناور ناامیدی ادامه دهید، درست مثل محتوی آن بطری خواهید شد. مثل امید یک دیوانه برای فرار از تیمارستان و نداشتن قدرت لازم برای آن. باید اولین قدم به سمت آزادی را برداریم. باید از محیط ناامیدکننده اطرافتان پا را بیرون گذاشته و بقیه را به خدا بسپارید.

آدمها همیشه دور انتخاب‌ها، افسوس‌های گذشته و سختی‌هایی که برایشان پیش آمده می‌چرخند. روز به روز، محیط به دیوی برای آنها تبدیل می‌شود که ذهنشان را به اسارت می‌کشد. توانایی فرار ندارند. ناامیدند. احساس گم‌گشتگی کرده و تصور می‌کنند هیچکس دوستشان ندارد.

بعد در اوج سختی‌ها و مشکلات به سمت خدا فریاد می‌کشند که آنها را از این ناامیدی نجات دهد. امید اعتمادی در اعماق وجود ماست که قدرت لازم برای وارد عمل شدن و رسیدن به هدفمان را به ما می‌دهد.

ایمان یعنی اعتقاد به چیزی که قادر به دیدن آن نیستید. امید یعنی دوست داشته باشیم چیزی که ایمانمان می‌خواهد به ما نشان دهد را ببینیم. این دو در کنار هم هستند و نمی‌توان آنها را از هم جدا کرد.

من در شرایط سختی در زندگی خود قرار داشتم و دیگر قادر نبودم قدمی به جلو بردارم. قادر به تامین خود و خانواده‌ام نبودم. نه ماشینی داشتم، نه شغلی و نه پولی. از خجالت نمی‌توانستم سرم را بلند کنم. تابحال چنین شرایطی داشته‌اید؟ این یعنی فقر. این یعنی حتی برای کوچکترین نیازهای روزانه‌تان هم سختی بکشید.

و مسئله ناراحت‌کننده این است که خیلی‌ها حتی شرایطی بدتر از من داشتند. در زندگی به نقطه‌ای می‌رسیم که می‌توانیم تصمیم بگیریم جاده‌ای که پیش روی داریم را ادامه دهیم یا ایستاده و صبر کنیم. و مطمئناً وقتی ناامیدانه نیاز به کمک داریم، صبر کردن برای خدا بسیار سخت است.

خداوند راهی دارد که به ما نشان می‌دهد تا چه اندازه مهم هستیم. همه ما برای دلیلی به دنیا آمده‌ایم و سختی‌ها و ناامیدی‌هایی که برایمان پیش می‌آید اهمیتی ندارند.

شما بیهوده و بی‌دلیل برای گذراندن این زندگی کوتاه به دنیا نیامده‌اید.

منتظر ماندن برای خدا به معنی منفعل بودن نیست. به این معنی نیست که بیکار بایستید، به آسمان خیره شوید و منتظر یک میلیون دلاری باشید که خداوند از آن بالا برایتان می‌فرستد.

امید یک عمل است. اکر فقط یک جرقه از آن در روحتان وجود داشته باشد، خیلی زود ایمان صدایتان می‌کند که پایتان را بیرون گذاشته و کاری برای ناامیدی‌تان بکنید. خداوند در هر کدام از ما قوه درک و بصیرت قرار داده است. قدرتی درون ما قرار داده که باعث می‌شود بتوانیم دربرابر سختی‌ها بایستیم.

امیدتان را از دست ندهید. احساس ناامیدی کردن درد بزرگتری است تا قدم بیرون گذاشتن و با کمک ایمان به خدا کاری برای تغییر شرایط انجام دادن. خدا بزرگ است و شما را برای هدفی مهم خلق کرده است. اینطور به آن نگاه کنید، احساس ناامیدی کردن فقط شما را عقب می‌اندازد و در هم می‌شکند. پس بایستید، به بالا نگاه کنید و در دریای ناامیدی غرق نشوید. خدا بزرگ است و بیشتر اوقات او تنها کسی است که می‌توانید در زمان سختی‌ها برای کمک به سراغش بروید.

این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

  • امیر امیر

عنوان: نکات مفید درباره کراتینه کردن مو

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

نکات مفید درباره کراتینه کردن موکراتینه کردن مو و آشنایی با نکات مفید درباره کراتینه کردن مو به شما در نرمی موهایتان و همچنین در داشتن موهای لطیف خوش حالت کمک زیادی میکند.کراتین در واقع پروتئین اصلی موجود در مو، دندان و ناخن ها است و باعث صاف شدن و درخشندگی موها می گردد.در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می کند.کراتین لازم جهت این امر از منابع حیوانی یا سایر منابع طبیعی تامین می شود. در طی این عمل، محصول کراتین بر روی مو مالیده می شود و سپس توسط یک سشوار داغ جذب مو می شود. جهت انجام این روش صاف کردن مو، پوشاندن کوتیکول مو با کراتین و کاربرد نرم کننده داخل مو لازم است.این محصول سپس از روی مو شسته می شود.


خوراکی های کراتینه کننده!

کراتین توسط کراتینوسیت ها (که سلول های زنده ای هستند) ساخته شده و قسمت بزرگی از بدن شامل پوست، مو و ناخن ها را تشکیل می دهد. این سلول ها به آهستگی از بالای غشای پایه به سمت بیرون حرکت می کنند و نهایتا دچار مرگ شده و لایه محافظ را تشکیل می دهند. هزاران هزار سلول کراتینوسیت همه روزه دچار ریزش می شوند. آسیب لایه خارجی کراتین می تواند پوست، مو یا ناخن را بیمار و پوسته دار کند. با مصرف غذاهایی مثل ژلاتین و مرطوب نگه داشتن مو و ناخن، کراتین می تواند تا اندازه ای به رشد خود ادامه دهد. مرطوب نگه داشتن لایه خارجی کراتین نیز موجب سلامت آن و جلوگیری از ترک برداشتن و قطعه قطعه شدن آن می شود.


کراتینه چقدر دوام دارد؟

واقعیت این است که کراتینه کردن مو که امروزه خیلی رایج شده، می تواند موهای فرد را صاف و نرم کرده و آن را به مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه دارد. این روش که امروزه در بسیاری از آرایشگاه ها و سالن های مو وجود دارد و ممکن است انجام آن تا یک سال طول بکشد و پرهزینه است. شیوه برزیلی این فرآیند یک درمان دوگانه نیاز دارد. ابتدا موها با استفاده از کراتین که یک پروتئین طبیعی است تقویت شده سپس ساختار مو با استفاده از مواد شیمیایی دگرگون می شود تا صاف شود.


تا چه میزان کراتینه کردن مو ها نتیجه دارد؟

نتایج درمان های کراتینه کردن مو بین استفاده کننده ها متفاوت است. در بعضی ها همان انتظاری که از قبل دارند، برآورده می شود و ماه ها موهای شان صاف و لخت باقی می ماند ولی در بعضی دیگر رضایت مندی کمتر است و فقط تا چند هفته موها به حالت اولیه باقی می ماند. بسیاری از افراد نگران کاربرد فرمالدئید در فرآورده های کراتینه کردن موها هستند و تصمیم می گیرند در مراتب بعد از فرآورده های فاقد فرمالدئید استفاده کنند. حقیقت این است که هر چند تب کراتینه کردن موها در سالن زیبایی و آرایشگاه ها بالا گرفته اما افراد باید از خطرات آن آگاه باشند.

می توان با خوراکی ها این لایه کراتین را روی سطح مو تقویت کرد؟
بله؛ با مصرف غذاهایی مثل ژلاتین و مرطوب نگاه داشتن مو و ناخن، کراتین می تواند تا اندازه ای به رشد خود ادامه دهد. به طور کلی، هر چه لایه کراتین مو یا ناخن ضخیم تر باشد، آن ها سالم تر خواهند بود؛ زیرا سلول های مرده خارجی، سلول های زنده داخلی را محافظت خواهند کرد. مرطوب نگه داشتن لایه خارجی کراتین نیز موجب سلامت آن و جلوگیری از ترک برداشتن و قطعه قطعه شدن آن می شود.

در این مقاله اشار ه ای به عمل دماغ شده است.

  • امیر امیر

عنوان: تکنیک هایی برای تمیز کردن کف منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد.

تمیز کردن کف خانه به بهترین نحو یکی از مهمترین کارها برای هر خانم خانه دار است که شامل برخی نکات خانه داری اصولی است وسبب ایجاد زیبایی بینظیری در طراحی دکوراسیون منزل میشود. بهترین راههای نظافتِ کف خانه به فکر این هستید که چطور زمین خانه تان را تمیز کنید؟ تمیز کردن فرش، کف پارکت، سرامیک و ... برای شما سؤال شده است؟ قطعاً هر روز یا هر چند روز یکبار این کار را انجام می دهید ولی حتماً می خواهید بدانید که چه کارهایی می شود انجام داد تا از کثیف شدن زود هنگام آن جلوگیری کنید یا اینکه چگونه بهتر می توانید این کار را انجام دهید. تمیز کردن قسمت های مختلف خانه را در شماره های قبل گفتیم و حالا نوبت به یک قسمت مهم می رسد و آن کف خانه است.

چند اصل مهم برای هر کفی

۱- استفاده از پادری: استفاده کردن از یک تکه فرش کوچک یا حتی موکت موجب می شود تا شما به هنگام ورود به خانه بسیاری از آلودگی ها مثل خاک، شن، گل، سنگ ریزه و آشغال را با کفش هایتان وارد خانه نکنید.
۲- افراد خانواده را مجبور کنید تا کفش هایشان را دم در و هنگام ورود به منزل از پایشان خارج کنند. این کار هم باعث کاهش ورود گرد و خاک به داخل منزل می شود. بچه ها معمولاً در آوردن خاک به منزل با کفش هایشان مشهورند. در عین حال کفش های عاج دار علاوه بر آوردن سنگ ریزه به منزل باعث رساندن آسیب به کف خانه هم می شود.
۳- تمیز کردن معمول کف خانه برای عمر زیاد و همچنین زیبایی آن بسیار مؤثر است. آلودگی ها باید به سرعت با کمک جارو یا جاروبرقی و در صورتی که مایعات باشد باکمک تی پاک شود تا پس از گذشت مدتی از آن مجبور به خراشیدن و کارهای دیگر نباشید. زمین های به صورت پارکت و موزاییک و ... قبل از شست وشو با مایع و شست وشوی مربوط باید با جارو کاملاً تمیز شود.
۴- هنگامی که می خواهید روی فرش را با جاروبرقی تمیز کنید، سر جارو برقی را در حالت فرش قرار دهید یعنی عاج های مویی فرش را به داخل دهید. حواستان باشد هنگامی که می خواهید سطوح پارکتی یا موزاییکی و یا سرامیکی را تمیز کنید، مجدداً عاج های مویی را خارج کنید چون ممکن است به اینگونه کف ها صدمه وارد کند.
۵- صندلی و میز معمولاً به کف های غیر فرشی آسیب می رساند. سعی کنید حتی الامکان از وسیله ای برای گذاشتن زیر پایه های میز و صندلی استفاده کنید تا درهنگام حرکت کردن فرش و میز به کف خانه تان آسیبی نرسد. برای این کار می توانید از یک تکه کوچک موکت یا وسایلی که به این منظور تهیه شده است استفاده کنید.
۶- برای قسمت هایی از خانه که معمولاً پررفت و آمد است و زیاد عبور و مرور در آن است سعی کنید از فرش یا یک قالیچه استفاده کنید تا در آن قسمت ها به زمین آسیبی نرسد. حتی می توانید قالیچه را روی فرش هم بیندازید تا به فرشتان کمتر آسیب برسد.
۷- قبل از اینکه شروع به تمیز کردن زمین بکنید، ابتدا ببینید که کدام مواد برای زمین شما مناسب است و آسیبی به آن نمی رساند. حتماً سعی کنید کار تمیز کردن را با دست انجام دهید.

اگر در خانه‌تان مجسمه‌های گچی دارید یا روی دیوارهای خانه گچبری دارید برای پاک کردن و تمیز کردن آنها از محلول آب و نشاسته استفاده کنید و این محلول را با کمک یک پارچه تمیز روی مجسمه یا گچبری بکشید. البته این کار را باید با ملایمت انجام دهید

مطالعات و تحقیقات نشان داده که دستگاه تلفن یکی از آلوده‌ترین ابزار خانه است و باید برای شست‌و‌شوی آن از پنبه و الکل استفاده و تمامی بخش‌های آن را به‌خوبی ضدعفونی کرد. این‌کار را به صورت منظم انجام دهید.

اگر به درخشش دگمه‌هایتان اهمیت می‌دهید برای پیشگیری از سیاه شدن دکمه‌های طلایی‌رنگ پیش از استفاده از لباس یک لایه نازک لاک بی‌رنگ روی دکمه بزنید تا از خش‌افتادن و سیاه شدن آن پیشگیری کنید.

محلول پیشنهادی برای تمیز کردن سرامیک : مخلوط ۱/۴ لیوان جوش شیرین ، ۱/۲ لیوان سرکه و ۱ لیوان آمونیاک در یک سطل آب گرم برای پاک کردن و زدودن رسوبات و آلودگی‌ها سرامیک فوق‌العاده است. ( البته این روش برای پاکسازی لکه های قدیمی و مقاوم پیشنهاد می شود)

کفپوش های پارکت و زمین هایی که با پارکت پوشیده شده اند بسیار حساسند و نباید همانند کف های سرامیکی و موزاییکی با آن رفتار کرد. رسیدن آب به پارکت در هنگام تمیز کردن به منزله خراب شدن قسمت هایی از پارکت و باد کردن آن می شود. هر چه نباشد به هر حال چوبی است.

معمولاً زمین های پارکتی توسط واکس ها و روغن های مخصوص براق می شوند. پس از انجام این کارها یک قطره آب روی یکی از قسمت های پارکت بریزید و چند لحظه صبر کنید تا خشک شود. اگر دایره یا لکه سفیدی ایجاد شد، مطمئن باشید که این قسمت و سایر قسمت ها کاملاً تمیز است. حالا می توانید با تی های مخصوص زمین های پارکت، یعنی همان تی های خشک روی آن و سایر قسمت ها را تمیز کنید.

معمولاً موادی هستند که مخصوص تمیز کردن کف های پارکت است. این مواد عموماً به صورت اسپری و روغن هستند. برای تمیز کردن کف های پارکتی حتماً از این گونه مواد استفاده کنید.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: عمل جراحی بینی یا راینولوژی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

عمل جراحی بینی یا راینولوژی داوطلبان زیادی دارد که هر کدام از آنها قصدشان از جراحی زیبایی بینی افزایش زیبایی و افزایش اعتماد بنفس است . شمار زیادی از افرادی که خواهان جراحی زیبایی بینی هستند، از نظر خود دلایل موجهی دارند، به مانند کسب موفقیت درتشکیل زندگی زناشویی، یافتن اعتماد به نفس بیشتر دربرخوردهای اجتماعی، جلب رضایت خانواده ودوستان و….. .
دراین مقطع باید ضمن ارزیابی بیمار به او گوشزد شود که تغییرات ظاهری، به نجات ازدواج درحال شکست، بدست آوردن شغل جدید یا بهبود چشمگیر در زندگی کمک معجزه آسایی نمی کند. درضمن ضروری است که افرادی که از جراحی انتظاری غیرواقع بینانه دارند، از عمل صرف نظرکنند. همچنین لازم است که جراحی زیبایی درافرادی که دچار بحران های شدید روحی، اضطراب یا هیجان های ناپایدار هستند، به تعویق افتد.

به طورمعمول داوطلب مناسب جراحی پلاستیک بینی فردی است که از عمل انتظار واقع بینانه ای دارد و برای انجام عمل تحت فشار دیگران نیست و مهمتر آنکه انتظار تغییرات بزرگی رادر بهبود روابط فردی واجتماعی پس از عمل خود ندارد وقوی ترین دلیلش برای انجام جراحی بینی خشنودی شخص خود باشد.

مفهوم راینولوژی چیست؟
راینولوژی از کلمه لاتین راینو به معنای بینی منشا گرفته است. راینولوژی یک شاخه فوق تخصصی در دانش پزشکی است که به جراحی ها و درمان بیماری های بینی و ساختمان های اطراف بینی در سر و صورت می پردازد. هنر راینولوژیست حفظ آمیزه ای از زیبایی و عملکرد بینی است چرا که توجه به عملکردهای حیاتی بینی از مهمترین اهداف دانش راینولوژی به شمار می آید.

منظور از عملکردهای بینی چیست؟
بینی یکی از مهمترین اعضای بدن در نگهداری سلامت فرد و حفظ سایر اعضا است. بینی دارای فیزیولوژی بسیار پیچیده ای است. وظایف اساسی بینی شامل ایجاد راه هوایی، حس بویایی، تنظیم دما، تنظیم رطوبت، تصفیه ذرات هوا و نقش در تکلم است. مهمترین عملکرد بینی ایجاد راه هوایی برای تنفس طبیعی است.


آیا جای برش ها یا آثارعمل بر روی بینی باقی خواهند ماند؟
باقی ماندن آثار عمل روی بینی: درجراحی پلاستیک بینی معمولا تمام برش ها از داخل بینی انجام می گیرد ودر صورت مهارت جراح هیچگونه ردپایی از عمل برجای نخواهد ماند.

نقش لیزر واندوسکوپ در جراحی زیبایی بینی چیست؟
نقش لیزر در جراحی بینی: هدف اصلی استفاده از این دوروش پیشگیری از به مخاطره افتادن عملکرد بینی است. یعنی اگر عملکرد بینی بهتر نشود، دست کم باید وظایف خود را به خوبی پیش از عمل انجام دهد. هرچند در بسیاری از جراحی های ظریف بینی استفاده از لیزر این مزیت را دارد که با خونریزی کمتری همراه است، در جراحی زیبایی بینی، لیزر نقش عمده ای در نتیجه نهایی ندارد وآنچه تعیین کننده نتیجه عمل است در دستان هنرمند جراح نهفته است. اندوسکوپی بینی با فراهم کردن دید عالی، دسترسی به قسمت های عمقی تر جهت رفع مشکلات داخلی بینی را تسهیل می کند.


بی توجهی به این عملکردهای ارزشمند حیاتی چه علائم و عواقبی را در پی خواهد داشت؟
اختلال در عملکردهای حیاتی بینی عواقب ناگواری در سلامت و زندگی افراد و جامعه برجا خواهد گذاشت. تنفس حیاتی ترین عملکرد زندگی است که نتیجه آن رسیدن اکسیژن به بافت های بدن است. بی حالی، خواب آلودگی، کسالت، بی حوصلگی و عصبی بودن ممکن است در اثر اختلال تنفسی بینی پدید آید. محرومیت از تنفس بینی، خشکی مجاری تنفسی و ضعف سیستم دفاعی آن را در پی خواهد داشت. گرفتگی بینی اغلب سبب بروز مشکلاتی در سایر ساختمان های وابسته مانند درد سینوسی، سردرد یا احساس پری، سنگینی و فشار در ناحیه سر و صورت می شود. اختلال بویایی، احساس سرما خوردگی طولانی، خرخر و مشکلات تنفسی حین خواب از علائم دیگر اختلال عملکرد بینی است.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

  • امیر امیر

عنوان: تزیین ماشین عروس بسیار زیبا

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های انتخاب گل آرایی مراسم عروسی از مهمترین نکاتی است که برای برگزاری مراسم عروسی باید به آن توجه کنید.معمولا زوج ها هنگام عروسی به موارد بسیاری از جمله محل برگزاری ، لباس عروس و کت و شلوار ، مهمان ها  و ... تمرکز میکنند و در قریب به اتفاق موارد گل ها – دسته گل عروس ، گل روی میزها و ... – نادیده گرفته می شوند . و زمانی که تصمیم به دیزاین فضای سالن و یا خرید دسته گل عروسی مطابق خواسته شان میرسند دچار شوک میشوند. ورودی های سالن و راهروهای اصلی جزئی از مهمترین قسمت های مورد علاقه ی زوجین برای زدن گل هاست ، به انضمام سر میزها و ده ها جای  دیگر که شاید از دیدگاه بیرونی حتی دیده نشود . ما به شما پیشنهاد میکنیم که در این مواقع از یک طراح استفاده کنید . مطمئن باشید همکاری با یک طراح با حفظ انتظارات شما تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی میکند .

استفاده آشفته از گل ها
اینکه شما در عروسیتان به دنبال خلق شبی رویایی باشید کاملا طبیعی و ارزشمند است . ماندگار کردن شبی عالی و فوق العاده انتظار تمامی اطرافیان شما از شماست . اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که بصورت آشفته از گل ها استفاده نکنید . شما میتوانید برای مثال از یک لوستر زیبای سقفی استفاده کنید

در انتخاب ها سرسخت هستند
بسیاری از عروس خانم ها به یک گل خاص علاقه مندند و تمام تلاش خود را میکنند تا این گل خاص را در دسته گل خود استفاده کنند . ما به شما پیشنهاد میکنیم که انتخاب دسته گل را به پیشنهادات گلفروش بسپارید . این مردان و زنان هنرمند قطعا بهتر از شما بازارگل و ترکیب گل ها را میشناسند . آنها تلاش دارند که چیزی منحصر به شما و خاص رابرایتان تدارک ببینند.

دیر سفارش دادن گل ها
گل ها ممکنه از هر جایی سفارش داده بشن از این سر کشور تا اون سر کشور. پس اگه گلی را سفارش دادید که محل رشدش از محل زندگی شما خیلی دوره نباید انتظار داشته باشید که به موقع به شما برسد. در کل بهتر است که گل ها را از ۶ هفته قبل رزرو کنید تا از همه چیز مطمئن بشید. اگه دیر تر از این اقدام کنید یا گل های مورد نظرتون را از دست میدید یا هزنه ی زیادی بباتش ازتون گرفته میشه.

سفارش دسته گل خیلی بزرگ
اکثر عروس خانم ها فکر میکنند که وقتی ای دسته گل وسط باشه، هرچی بزرگتر بهتره. در حالی که دسته گل خیلی بزرگ فقط باعث میشه که جلوه ی لباسشون از بین بره. آیا واقعا میخواید یک چیز خیلی بزرگ که زیبایی لباس عروس را از بین برده و خیلی سنگینه را با خودتون این ور و اون ور ببرید؟؟؟ بهتره قبل از سفارش از دسته گل به زیبایی و راحتیه خودتون هم فکر کنید.

در نظر نگرفتن رومیزی
چیزی که خیلی از زوج ها در نظر نمیگیرند اون چیزیه که زیر دسته گل مهمون ها قرار میگیره. رو میزی نه تنها باعث جلوه ی بیشتر دسته گل میشه بلکه اونا را کامل میکنه. راجع به این قضیه خوب فکر کنید و چیزی را که با سلیقه ی شما جور است را انتخاب کنید.

در این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس اشاره شده است.

  • امیر امیر